Danmarks Enneagram Skole

Danmarks Enneagram Skole

Ledere

Telefon

Vores uddannelse er aktuel for dig, der ønsker dyb personlig udvikling samt at arbejde psykoterapeutisk med dig selv og andre.

Med enneagrammet som omdrejningspunkt integrerer vi Narrativ terapi, Gestalt terapi, Systemisk Terapi, NLP samt Integral Psykologi.

Som enneagram psykoterapeut vil du kunne mestre spirituelt essensarbejde. At vågne op til nysgerrigt at gå på opdagelse i andre mennesker og dine egne psykologiske processer, så du kan være i relation med nærvær og empati.

• Vi er en internationalt akkrediteret enneagramskole med internationalt akkrediterede undervisere og et psykoterapeutisk institut anerkendt af Dansk Psykoterapeutisk Forening og af NLP-foreningen i Danmark.

• Du lærer at være med dine egne psykologiske processer, så du kan være i relation med nærvær og empati.

• Du opnår et kvalificeret og eksamineret bevis for at kunne arbejde terapeutisk med mennesker i individuelle-, parmæssige-, familiemæssige-, teammæssige- og organisationsmæssige sammenhænge.

Vores uddannelse tager udgangspunkt i
,
Systemisk terapi
,