Uddannelse

SEOP – Skolen for Eksistentiel og Oplevelsesorienteret Psykoterapi

Ledere

Telefon

På SEOP tilbyder vi en 4-årig uddannelse i eksistentiel og oplevelsesorienteret psykoterapi, hvor der er fokus på både din personlige og faglige udvikling. For os er en god uddannelse karakteriseret ved høj faglighed, trygge rammer og nærhed til de studerende. Der er plads til udvikling og tid til den enkelte. Som studerende på SEOP vil du opøve nye kompetencer, få ny viden, skabe gode relationer og blive en del af et miljø hvor faglighed, personlig udvikling og terapeutiske færdigheder går hånd i hånd.

På SEOP lægger vi vægt på kvalitet fremfor kvantitet og arbejder derfor med små hold hvor der maksimalt er 18 studerende. Dette giver tid til den enkelte og velfungerende hold, hvor alle studerende bliver mødt der hvor de er. SEOP er baseret på humanistiske og eksistentielle værdier som frihed, ansvar og samhørighed, der alle skinner igennem uddannelsen både i undervisningen og i uddannelsens struktur.

Undervisere:

Psykoterapeuter og psykologer med psykoterapeutisk uddannelse, alle med grundig undervisererfaring

Undervisning:

Moduler af tre sammenhængende dage. Der tilbydes både weekendhold (fre-søn) og hverdagshold (man-ons)

Vores uddannelse tager udgangspunkt i
Emotionsfokuseret psykoterapi
,
Humanistisk psykoterapi

Uddannelsen giver blandt andet kompetencer inden for