Psykoterapeut

København V

Jeanette Sander

Telefon

Jeg hedder Jeanette Sander, er 54 år og lever af at arbejde som psykoterapeut og stress konsulent. Min mange års erfaring kommer dig til gavn i effektive og udviklende samtaleforløb. Arbejdet og samtalen med mennesker har altid været omdrejningspunktet i mit liv og jeg er optaget af hvad der giver et meningsfuldt og et rigt liv og hvad der skal til, for at finde retning igen, når vi rammes af krise, sorg, tab eller store udfordringer. Drivkraften og motivationen i mit arbejde finder jeg i de mange meningsfulde møder med hvert enkelt menneske i min konsultation samt når jeg undervejs i samarbejdet ser, at mennesker får overskuddet tilbage og finder glæden ved livet igen. Alle mennesker er unikke, og jeg har stor respekt for den enkeltes grænser, ønsker, og forudsætninger. Jeg lægger vægt på, at det skal være trygt og rart at gå i terapi og er meget engageret i mine klienter. Jeg modtager løbende supervision og er opdateret på aktuel forskning på området og anser det som en faglig professionel forudsætning for mit virke som terapeut. Jeg er medlem af Dansk Psykoterapeut Forening og er underlagt reglerne om etik og tavshedspligt. Jeanette Sander tilbyder bl.a. individuel- og parterapi, stresscoaching, Walk & Talk, on-line terapi og samtaler med unge.
Jeg praktiserer følgende terapiformer
Gestaltterapi,