A-kasse

Det er sund fornuft at være medlem af en a-kasse, da du dermed et sikret en indtægt, hvis du i en periode står uden arbejde.

Et medlemskab af en a-kasse er en god forsikring, der modsat andre offentlige ydelser ikke er indkomstafhængig. Hvis du i en periode står uden arbejde, er du dermed sikret en indtægt, der er uafhængig af din ægtefælles indkomst og de værdier, du måtte eje.

Samarbejdsaftale med Din Sundhedsfaglige A-kasse

Dansk Psykoterapeutforening har en samarbejdsaftale med Din Sundhedsfaglige A-kasse – DSA. Samarbejdsaftalen betyder, at medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening kan optages i Din Sundhedsfaglige A-kasse.

DSA er forbeholdt medlemmer med en sundhedsfaglige uddannelse. Medlemmer af DSA vil derfor blive mødt af konsulenter med et indgående kendskab til sundhedsområdet og de mange karrieremuligheder, der findes for dig, der har en sundhedsfaglig uddannelse på CV’et.

Medlemskabet af DSA giver eksempelvis mulighed for gratis karrieresamtaler og at kunne deltage i temamøder, eksempelvis hvordan man bliver selvstændig.

DSA er Danmarks billigste A-kasse, og medlemskabet giver mulighed for at tilkøbe en billig lønsikring.

Fordele hos DSA

Som psykoterapeut MPF og medlem af Din Sundhedsfaglige A-kasse får du en række fordele:

• Du er sikret en indtægt, hvis du pludselig ikke kan levere dine ydelser
  • Du får en forsikring, der ikke er indkomstafhængig.
  • 1:1 samtaler med deres karrierekonsulenter.
  • Adgang til webinarer og events med professionelle erhvervsfolk.
  • Kompetent rådgivning og sparring om dagpengeregler som lønmodtager og selvstændig.
  • Marketingkursus for selvstændige med fokus på bl.a. Sociale Medier, Google/SEO, nyhedsbreve og content.

Din Sundhedsfaglige A-kasse

Bliv medlem

Klik på linket ovenfor, hvis du er psykoterapeut MPF og gerne vil være medlem af Din Sundhedsfaglige A-kasse. De klarer også hurtigt og nemt en eventuel overflytning for dig, så du bevarer dine rettigheder og anciennitet. Du skal blot udfylde indmeldelsesformularen her.

Husk at oplyse, at du er psykoterapeut MPF, hvis du søger om optagelse i Din Sundhedsfaglige A-kasse.

Er du medlem af en anden a-kasse, skal du blot melde dig ind hos Din Sundhedsfaglige A-kasse, så klarer de overflytningen for dig.

Hvis du allerede er medlem af Din Sundhedsfaglige A-kasse kan du med fordel opdatere dine medlemsdata her. Så de kan kommunikere endnu mere relevante medlemstilbud til dig.