Camilla Hørup - Psykoterapeut MPF

Hillerød

Camilla Hørup

Telefon

Gestaltterapeut, psykoterapeut, MPF og cand.jur. Målet for alt mit arbejde er, at understøtte nye indsigter, nye valgmuligheder og øget menneskelig vækst hos mine klienter. Jeg tilbyder et trygt frirum, hvor du kan fokusere på dit liv og de udfordringer og måske kriser, du står i. Det kan være i dit privatliv eller i dit arbejdsliv. Jeg hjælper dig med at få overblik og skabe nye indsigter, så du bedre kan tage stilling til de valg og handlemuligheder du har, og vælge, hvordan du kan og vil håndtere livet, når det viser tænder. Har du brug for at få mere overskud og glæde i dit liv, så book din tid nu og få det til at ske. Jeg giver mulighed for en gratis indledende telefonisk kemi-samtale og har enten samtaler i klinikken i Hillerød eller online. Jeg er associeret terapeut hos angst.dk og tilbyder i den forbindelse konkret og målrettet behandling af stress, angst og depression.
Jeg praktiserer følgende terapiformer
Gestaltterapi,