Rådgivning og karriere

Som medlem hos os får du rådgivning og vejledning til dit arbejdsliv. Her på siden har vi samlet en række nyttige regler, love og retningslinjer, der kan hjælpe dig i dit daglige arbejde, hvad end du er lønmodtager eller selvstændig.

Fag og etik

Som medlem forpligter du dig til at følge foreningens etiske regelsæt. Reglerne er til for at sikre kvalificeret psykoterapi til klienterne og danne rammerne for nogle sunde læringsfællesskaber.

Bliv klogere på etikreglerne og få hjælp og rådgivning, hvis du har spørgsmål, der ligger i grænsefeltet mellem etik og lovgivning.

Guide

Start op som selvstændig

Går du med tanker om at starte op som selvstændig psykoterapeut? Vi har samlet en mængde nyttig information, regler og retningslinjer, som kan hjælpe dig i gang med opstart og drift af egen virksomhed.

I tvivl om lovgivningen?

Få hjælp og vejledning af Etikrådgivningen

Som medlem kan du kontakte Etikrådgivningen, hvis du har spørgsmål, der ligger i grænsefeltet mellem etik og lovgivning. Det kan eksempelvis være spørgsmål vedrørende forældreansvarsloven, underretningspligt og tavshedspligt.

Se ledige stillinger