Line Rodsten - Psykoterapeut MPF

Køge, København K

Line Rodsten

Telefon

SOM TERAPEUT TAGER JEG IKKE UDGANGSPUNKT I TEORIER, MEN I DIG! Jeg arbejder ud fra en oplevelsesorienteret tilgang, hvor hver session tager afsæt i dét du bringer ind i rummet lige NU og HER – tanker, følelser, oplevelser, erindringer, drømme… Det betyder, at hverken fortiden eller fremtiden undersøges uden, at det er for at forstå, mærke og opleve, hvordan det påvirker dig i det liv du lever i dag. Det betyder også at fokus ikke kun er på ‘det vi tænker’, men at der også arbejdes med de følelser, sansninger og kropslige reaktioner og impulser, der opstår, mens vi er sammen. Jeg tilbyder terapi i min klinik på Køge Torv og i indre by i København Jeg har bl.a. erfaring med: Parforhold Sorg og dødsfald Børn og unge Familie- og arbejdsliv Ensomhed og angst Psykisk sårbarhed Udbrændthed og depression Handicap og sygdom Mine uddannelser: Uddannet psykoterapeut fra Københavns Gestalt Institut (4-årig uddannelse) Konfliktvejleder fra Center for Konfliktløsning Cand.pæd. i pædagogisk antropologi fra Aarhus Universitet Folkeskolelærer (indenfor specialundervisningsområdet) Det arbejder jeg med: Ved siden af min praksis, er jeg frivilligleder – og koordinator hos Center for Konfliktløsning. Jeg er foredragsholder og supervisor. Jeg underviser i Konflikthåndtering på skolen Fountain House – et tilbud til psykisk sårbare Jeg underviser på Institut for Komplementær Hormonterapi v/ Caroline Fibæk Jeg udvikler kurser om personlig udvikling og livskvalitet, underviser og er bestyrelsesmedlem v. Aftenskolen Lysglimt i Køge Tidligere har jeg arbejdet som som frivillig terapeut i TUBA, specialunderviser i Folkeskolen, på krisecenter for handlede kvinder og med traumatiserede flygtninge.