Jesper Sloth - Psykoterapeut MPF

Gilleleje, København K

Jesper Sloth

Telefon

Jeg er uddannet socialrådgiver, Psykoterapeut MPF, Master i Ledelse og Samarbejde(KU), Diplomeret Gestaltterapeut og coach og har derudover forskellig efteruddannelse indenfor stresshåndtering, mindfulness, ledelse og kommunikation. Jeg har praksis dels i København (Christianshavn) og dels i Gilleleje. Jeg var i en årrække medlem af etikudvalget og siden af etikpanelet i Dansk Psykoterapeutforening. Mit udgangspunkt og min erfaring er den, at reaktioner som utryghed, frygt, angst, søvnbesvær, tvivl og stress i langt de fleste tilfælde er normale og naturlige reaktioner på udfordringer, som kalder på at blive håndteret. Reaktioner, som hører livet til fuldstændig på linje med sorg, glæde og mange flere. Reaktioner/symptomer hører altid til i en sammenhæng - derfor sørger jeg altid for, at vi får kigget på sammenhænge - på det "puslespil", som reaktionerne er brikker i. Jeg har praktiseret siden 1990 og beskæftiger mig med personlige individuelle samtaler, parsamtaler og med håndtering og udvikling af ledelse og samarbejde. Jeg tilbyder samtaler, kurser og foredrag – det kan du læse mere om på min hjemmeside.