Kira Saabye From, psykoterapeut MPF - Psykoterapeut MPF

København V

Kira Saabye From, psykoterapeut MPF

Telefon

RESSOURCEORIENTERET TERAPI Jeg er uddannet fra Vedfelt-instituttet i 2008 med en 7-årig master-uddannelse i Integreret Psykoterapi og Kybernetisk Psykologi. Min praksis lægger vægt på arbejdet med ubevidste ressourcer og bygger på læren om de selvregulerende og selv-helbredende kræfter i personligheden. Den kombinerer de bedste egenskaber fra de førende skoler for psykoterapi og selvudvikling, herunder især Jungs drømmeteori, system- og relationsteori. Jeg underviser desuden i meditation, fordybelse og bønspraksis i folkekirken og laver drømmeforløb i privat regi (WWW.DRØMMECIRKLER.DK). Medlem af IASD - International Association for the Study of Dreams -www.asdreams.org AT BLIVE DEN DU ER I terapirummet har du mulighed for at fordybe dig og se nærmere på din hverdag, relationer, livssituation, drømme og eventuelle kriser. Alt dette rummer stor kompleksitet - men også en mulighed for at afdække og få øje på meningsfulde mønstre og sammenhænge. På den måde kan du komme i kontakt med en ubevidst intelligens - en indre autoritet, som vi alle besidder: Personligheden rummer ressourcer og selvregulerende kræfter - en egen indre logik eller snoet vej, der kan opdages og understøttes i terapien. Du vil opdage at problemerne også indeholder ressourcer, uventede løsninger og udviklingspotentiale.