Refusion

Hvis du som medlem af bestyrelsen eller et andet udvalg har rejseudgifter eller udlæg i forbindelse med deltagelse i møder og arrangementer, refunderer Dansk Psykoterapeutforening disse.

Vælg den ønskede online-formular nedenfor for at få refunderet dit udlæg. Du kan også udskrive og udfylde formularen på papir og aflevere den til sekretariatet.

OBS! Senest 14 dage efter arrangementet skal formularen være indsendt.

Sekretariatet vil behandle dit udlæg hurtigst muligt.

Læs om reglerne for rejse- og parkeringsrefusion nederst på siden.

Refusion af udlæg

Refusion - Offentlig transport

Refusion - Transport i bil + parkering

Gå til formular

Regler for rejse- og parkeringsrefusion

Dansk Psykoterapeutforening refunderer rejseudgifter ved deltagelse i møder og arrangementer, der vedrører arbejdet i bestyrelsen og de underliggende udvalg, samt arrangementer for disse.

Rejserefusionen gælder transport med billigste offentlige transportmiddel (svarende til 2. klasse).

Transport i egen bil er mulig i særlige situationer bl.a. hvor det ikke er muligt at køre med offentligt transportmiddel. For kørsel i bil betales pr. kilometer kr. 3,51 (takst 2022). Vælger du, hvor det er muligt at køre i offentligt transportmiddel, at køre i egen bil, refunderes værdien af en standard DSB-billet.

Hvis du kører i bil og er berettiget til kilometerpenge, refunderes p-afgiften ved parkering i nærheden af Vandkunsten.

Ifølge reglerne i ligningsloven om skattefri rejse- og befordringsgodtgørelse, er det en forudsætning, at Dansk Psykoterapeutforening modtager originalbilag (billetter) før rejsegodtgørelsen kan udbetales.

Ligeledes skal det af foreningen udleverede skema vedr. rejse- og parkeringsrefusion udfyldes og afleveres til sekretariatet.

Senest 14 dage efter arrangementet skal rejsegodtgørelsesblanket og originalbilag være sekretariatet i hænde. Rejsegodtgørelsesblanketter, der ikke er rettidigt i hænde udbetales ikke.

Taxakørsel kan i særlige forhold bevilges, dog efter aftale med foreningens formand

Hotelovernatning er ligeledes efter aftale med formanden.