Find psykoterapeut

Find en psykoterapeut nær dig. Flere end 1500 professionelle og erfarne behandlere fordelt i alle landsdele lige fra København, Sjælland, Nordsjælland, Østsjælland, Vest- og Sydsjælland, Sydjylland, Nordjylland, Fyn, Lolland-Falster til Fyn og Bornholm.

Psykoterapeuterne, der alle er medlem af Dansk Psykoterapeutforening, tilbyder behandling af bl.a. stress, angst, depression, ensomhed og lavt selvværd. Det kan også være, at du har brug for hjælp til at tackle svære familieproblemer eller udfordringer i parforholdet.

Alle behandlerne har grundig uddannelse og erfaring. De har minimum en 4-årig psykoterapeutuddannelse bag sig, som de har taget på et institut, der er godkendt og evalueret af Dansk Psykoterapeutforening. Psykoterapeutuddannelserne lever alle op til en række vejledende kvalitetskriterier, som Socialministeriet, Undervisningsministeriet og Sundhedsstyrelsen udviklede tilbage i 2004.