Nytårshilsen fra den konstituerede formand

Kære medlemmer

Rigtig godt nytår! Jeg har fundet min plads her på Vandkunsten og er sammen med sekretariatet og bestyrelsen i fuld gang med at planlægge generalforsamlingen den 2. marts. De næste måneder byder på løbende information om foreningen, formandskandidaterne og generalforsamlingen, hvor vi glæder os til at anvende lidt flere forskellige medier og platforme i kommunikationen.

Personligt glæder jeg mig meget til sammen med formandskandidat Pia Clementsen at tage rundt i landet i februar og møde medlemmerne til de tre medlemsmøder i København, Århus og Odense. De, der ikke har mulighed for at deltage i møderne, vil i år have mulighed for at lære os formandskandidater bedre at kende gennem nogle andre medier og formater, end vi hidtil har prøvet.

Det er vigtigt, at perioden op til formandsvalget bliver en proces, hvor alle med tiden føler sig godt oplyst om os som kandidater, så der kan træffes et kvalificeret valg. Lige så vigtigt er det for os, at generalforsamling og formandsvalg bliver spændende og engagerende med en festlig afslutning.

De bedste hilsner,

Lene Alsbæk Nielsen