Pernille Harreschou

Hjemmeside

https://

Præsentation

Jeg er uddannet i kybernetisk psykologi og integreret psykoterapi ved Vedfelt Instituttet og tilbyder individuel terapi igennem samtale, tegning, kropssansning, meditation og arbejde med nattens drømme.
Ved at arbejde med forskellige indgangsvinkler til det ubevidste kan du opnå en dybdegående og vedvarende forandring i dit liv og sind. Vi arbejder i et nænsomt, roligt tempo med tid til at mærke og vænne dig til forandringen.

Som pædagog, cand.pæd. i pædagogisk psykologi og psykoterapeut med mange års erfaring indenfor det pædagogiske felt tilbyder jeg desuden supervision og støtte til fagpersonlig udvikling for pædagoger og pædagogisk personale, både individuelt og i teams.
Igennem samtale, oplæg og/eller supervision arbejder vi med baggrunden for vores handlinger i praksis; overbevisninger, teori, personlige og faglige erfaringer, intentioner og ønsker for de mennesker, vi arbejder med. Vi undersøger, hvad arbejdet gør ved os som mennesker og hvordan vi forebygger og håndterer følelsesmæssigt stress.

Terapeutiske Behandlinger
  • Angst