Karin van Everdinck

Everdinck Kunst & Terapi

Næstvedvej 51 - 4180 Sorø

Præsentation

Kunstterapi er psykoterapi, hvor den kreative proces bruges som udtryk af følelser, tanker og sanser. Jeg tilbyder individuel terapi og gruppeforløb i Sorø og Roskilde, med speciale i behandling af stress, depression, angst, sorg, livskriser og personlighedsforstyrrelser. I kunstterapi arbejder vi psykodynamisk og integrativ (det hele menneske) med den kreative proces. Kunstterapi er til dig, der gerne vil lidt mere end samtaleterapi og den kreative proces hjælper dig med at udtrykke følelser, tanker, stemninger, stemmer, sansninger m.m.

En terapisession starter altid med en kort samtale, sammen finder vi ud af, hvad vi skal arbejde med? Undervejs kan vi bruge mindfulness, tegne/maleterapi, ler, dyrekassen (plastdyr til opstillinger) m.m. Du behøver ikke at være kreativ, sessionen tilpasses dine ønsker og behov. Jeg støtter dig hele vejen i din proces. Vi gennemgår det kreative udtryk og går på opdagelse i det, taler om det og relaterer det til din situation. Vi afslutter med en kort samtale om, hvad du har fået ud af sessionen.

Kunstterapi virker frigørende, støttende og udviklende idet den kan sætte forandringsprocesser i gang.

Terapeutiske Behandlinger
  • Angst