Chalotte Emmelie Noell Pedersen

Hjemmeside

https://

Præsentation

Tumler du med noget du ikke helt ved hvad er, eller har du en konkret udfordring, problematik, måske krise som fylder i din hverdag, i dine tanker og følelser? Oplever du det er svært at få hverdagen til at hænge sammen og føler du dig stresset?

Kriser og udfordringer er en del af det at være menneske.
Nogle kriser, små eller store kan skabe ubalance i vores hverdag, i vores følelsesliv, og i vore relationer. En måde at finde din vej gennem dine udfordringer kan være at gå i terapi.

At gå i terapi er at vise dig selv omsorg og tage ansvar for dit liv.
At vise omsorg for dig selv, kan være en udfordring i en travl hverdag, men det kan også være første skridt til et nyt afsæt for et liv i mere balance og en vej til indre ro.
Vore kriser og konflikter kan bruges til at vi bliver klogere på os selv, hvem vi er, hvad der er vigtigt og hvad vi måske har brug for at arbejde med. Det kan være gamle mønstre, roller, overbevisninger og meget andet. Og når vi arbejder med at blive klogere på os selv, arbejder vi også med vores rolle i de relationer vi er en del af.

Jeg er uddannet psykoterapeut. Jeg arbejder holistisk, har afsæt i den eksistentielle og narrative terapi, og har en god intuition som jeg også gør brug af. Derudover tilbyder jeg terapeutisk afspænding.
Jeg møder dig med respekt for og anerkendelse af din virkelighed og dine værdier, og støtter dig til at finde dine ressourcer i din proces mod et liv med mere balance, indre ro og opmærksomhed på hvad der er vigtigt for dig.

Jeg har flere års erfaring i samtaler og terapi med mennesker i krise, i konflikt, med stressramte, og med mennesker i sorg via mit virke som terapeut i Kræftens Bekæmpelses aftenrådgivning, som terapeut på familiecenter, og privat.

Velkommen.

Terapeutiske Behandlinger