Studentermedhjælper søges snarest muligt til Dansk Psykoterapeutforening

Vi søger lige nu en studentermedhjælper ca. 5-10 timer om ugen til vores sekretariat beliggende centralt i København.

Da vi er et lille sekretariat med store ambitioner og mange forskelligartede opgaver, har vi brug for dig, der er selvstændig, fleksibel, med på det meste og villig til at tage ansvar.

Du kommer til at lave ad hoc opgaver, såsom at tage telefonen, pakke og sende breve ud. Du vil også kunne få opgaver af faglig karakter, det kan f.eks. være at hjælpe med research, informationssøgning mv. Det er en klar fordel, hvis du har erfaringer fra et lignende job.

Vi søger dig, der er ved at gøre din bachelor færdig eller er i starten af din kandidat. Vi forestiller os, at du f.eks. studerer folkesundhedsvidenskab, samfundsvidenskab, kommunikation og/eller psykologi eller andre relevante fag. Det vigtigste er, at du synes, det kunne være spændende at arbejde for en faggruppe, der er optaget af mental sundhed.

I Dansk Psykoterapeutforenings sekretariat får du et job i den største brancheorganisation for psykoterapeuter i Danmark. Vi repræsenterer flere end 2000 medlemmer, der alle som minimum har en grunduddannelse og en fireårig psykoterapeutuddannelse bag sig.
Du kommer til at dele kontor med et hold søde og engagerede kollegaer, der alle er klar til at lære fra sig, og som vil gøre hver deres til, at du får en god og læringsrig tid hos os.

Læs mere her på vores hjemmeside: https://psykoterapeutforeningen.dk/

Start
Vi har brug for dig d. 1. december 2021.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Vibeke Lubanski, vl@dpfo.dk, tlf. 71960633.

Send en kort motiveret ansøgning og CV hurtigst muligt til kontakt@dpfo.dk. Der er ansøgningsfrist fredag d. 12. november kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler i uge 46/47.

Vi opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge.