Onlinekurser om psykoterapi via EAP-medlemskabet

NY mulighed for onlinekurser på engelsk via EAP-medlemskabet: Adgang til onlinekurser, webinarer, litteratur mm. – kun om psykoterapi.

Som medlem af Dansk Psykoterapeutforening, er du forpligtiget til løbende at holde dig ajour med ny viden og at have fokus på din egen faglige udvikling. Det gør du bl.a. ved at gå regelmæssigt i supervision og ved at deltage i foreningens og andre relevante udbyderes kurser/videreuddannelser.

Nu giver foreningens medlemsskab af EAP dig en ny mulighed for at opkvalificere din viden sammen med dine europæiske kollegaer. EAP har nemlig indgået en aftale med PESI UK, hvor alle medlemmer af EAP nu kan få 15% rabat på alle de onlinekurser og live-events, der ligger på portalen.

Hvad er PESI UK?

PESI UK (tidligere kendt som “Psychotherapy Excellence”) er en non-profit organisation. Det er den største portal for det, der i psykoterapi-verdenen kaldes ”CPD”, det står for ”continuing professional development” – løbende professionel udvikling. PESI UK tilbyder mere end 1000 CPD-produkter, heriblandt live-events, onlinekurser, digitale produkter, DVD’er og bøger mm.

Hvad gør jeg?

Er du interesseret i at undersøge alle de muligheder, det rummer, så gå ind og se her: https://www.pesi.co.uk/

Bliver du interesseret i et kursus og ønsker at deltage, skal du blot skrive EAP2020 i kodefeltet, så får du 15% rabat.