Medlemsfordele

Som medlem af Dansk Psykoterapeutforening bliver du en del af Danmarks største faglige fællesskab for psykoterapeuter.

Som medlem har du en række fordele:

• Psykoterapeut MPF
    Du får ret til at betegne dig som Medlem af Dansk Psykoterapeutforening eller
    Psykoterapeut MPF, der er en beskyttet titel. Du må også bruge foreningens logo på din hjemmeside, brevpapir etc.
  • Kurser
    Du kan deltage i foreningens kurser, seminarer, foredrag og fyraftensmøder til nedsat pris
  • Erhvervsforsikring
    Du bliver automatisk dækket af en erhvervsforsikring fra Købstædernes Forsikring (hvis du er bosiddende i Danmark, Grønland eller Færøerne). En tilsvarende samlet forsikring koster mellem 4.000 – 8.000 kr. hvis den købes af en enkeltvirksomhed. Læs mere om forsikringen her
  • Tidsskrift for Psykoterapi
    Som medlem modtager du foreningens tidsskrift, Tidsskrift for Psykoterapi, der udkommer tre gange årligt. Du kan også selv bidrage til tidsskriftet med artikler, meddelelser og annoncer
  • Terapeut-profil
    Du får din egen terapeut-profil på foreningens hjemmeside, så kommende klienter let kan finde dig online. På din profil kan du introducere klienter for dine kompetencer og specialer, indsætte kontaktinfo, foto af dig selv samt link til din hjemmeside mm.
  • Pension og sikring
    Dansk Psykoterapeutforening har indgået en aftale med TopDanmark, der giver dig mulighed for at tegne en af de bedste pensionsordninger for selvstændige. Læs mere om pensionsordningen her
  • Sundhedsforsikring
    Du får mulighed for at tegne en sundhedsforsikring hos Fordels-Pension til kun 1.849 kr. årligt, så du er sikret hurtig hjælp og afklaring, hvis du bliver syg eller kommer til skade. Læs mere om sundhedsforsikringen her