Medlemsfordele

Som medlem af Dansk Psykoterapeutforening bliver du en del af Danmarks største faglige fællesskab for psykoterapeuter.

Som medlem har du en række fordele:

• Psykoterapeut MPF

Du får ret til at betegne dig som Medlem af Dansk Psykoterapeutforening eller
    Psykoterapeut MPF, der er en beskyttet titel. Du må også bruge foreningens logo på din hjemmeside, brevpapir etc.

• Kurser

Du kan deltage i foreningens kurser, seminarer, foredrag og fyraftensmøder til nedsat pris

• Erhvervsforsikring

Du bliver automatisk dækket af en erhvervsforsikring fra Købstædernes Forsikring (hvis du er bosiddende i Danmark, Grønland eller Færøerne). Læs mere om forsikringen her

• Tidsskrift for Psykoterapi

Som medlem modtager du foreningens tidsskrift, Tidsskrift for Psykoterapi, der udkommer tre gange årligt. Du kan også selv bidrage til tidsskriftet med artikler, meddelelser og annoncer

• Terapeut-profil

Du får din egen terapeut-profil på foreningens søgefunktion Find psykoterapeut, så kommende klienter let kan finde dig online. På din profil kan du introducere klienter for dine kompetencer og specialer, indsætte kontaktinfo, foto af dig selv samt link til din hjemmeside mm. Din profil vil også være søgbar på Google.

• Pension og sikring

Dansk Psykoterapeutforening har indgået en aftale med TopDanmark, der giver dig mulighed for at tegne en af de bedste pensionsordninger for selvstændige. Læs mere om pensionsordningen her

• Sundhedsforsikring

Du får mulighed for at tegne en sundhedsforsikring til en fordelagtig pris gennem Mølholm Forsikring, så du er sikret hurtig hjælp og afklaring, hvis du bliver syg eller kommer til skade. Læs mere om sundhedsforsikringen her