Life Academy

info@lifeacademy.dk
www.lifeacademy.dk

Grundlæggende psykoterapeutisk tilgang

Integrativ uddannelse med afsæt i den eksistentielle og humanistiske psykologi. Vi henter desuden inspiration i neuropsykologien, den kognitive psykologi og udviklingspsykologien. Vores terapeutiske tilgang er ressourcefokuseret og integrerer metoder fra både psykodynamisk, gestaltterapeutisk, systemisk, kognitiv og kropsorienteret terapi med det formål at skabe forudsætningerne for, at klienten kan løfte sig i energien og tage sin power og i denne tilstand tage styringen i sit liv og leve det liv, der dybest set betyder noget for ham/hende.

Uddannelsen giver kompetencer inden for:

Psykoterapeutisk arbejde i bred forstand i egen klinik, i virksomheder, i organisationer mv. Træning af de psykoterapeutiske færdigheder har høj prioritet i uddannelsen.

Undervisere:

Psykoterapeuter og gæstelærere med specialer inden for eget undervisningsområde – alle med mange års praksiserfaring.

Undervisning:

6 levels om året torsdag-søndag kl. 10-16.30 de første to uddannelsesår. 6 levels om året tirsdag-onsdag kl. 10-16.30 på 3. og 4. år uddannelsesår.