Uddannelse

Life Academy - Jylland

Ledere

Telefon

Alt, hvad vi gør på Life Academy, tror vi på, er med til at udvikle menneskers personlige og faglige kvalifikationer i relation til dem selv og andre. Vi gør en stor positiv forskel for dig, der studerer på Life Academy, og for dem, du efterfølgende møder i dit private og professionelle liv. Vi tager afsæt i den eksistentielle og humanistiske psykologi og inddrager viden fra neuropsykologien, den kognitive psykologi og udviklingspsykologien.

Vores terapeutiske tilgang er ressourcefokuseret og integrerer metoder fra både psykodynamisk, gestaltterapeutisk, systemisk, kognitiv og kropsorienteret terapi, således at du får metoder til at hjælpe mennesker til at leve det liv, der dybest set betyder noget for dem.

Vores uddannelse bygger på den nyeste viden, og vores undervisende psykoterapeuter vil med deres autenticitet og store faglighed være garanter for, at al undervisning foregår i en nærværende og compassionfokuseret atmosfære.

Vores uddannelse tager udgangspunkt i
Kropsterapi
Systemisk terapi
,