Hotline med succes forlænges

Mange tak til alle medlemmer, der er engageret i vores gratis hotline. Hotlinen blev lanceret ved corona-krisens udbrud og tilbyder hver dag, i kraft af jeres store indsats, gratis samtale og sparring til alle i Danmark, der har brug for det. Nu forlænges hotlinen 2 uger.

Hotlinen har nu kørt i næsten fire uger, og de mange opkald Hotlinen har modtaget, vidner om, at mange danskere lige nu har brug for støtte og hjælp. Med den gradvise genåbning af samfundet presser nye dilemmaer sig på. Derfor forlænges den gratis Hotline nu frem til og med uge 19.

Hotlinen forlænges med 2 uger (uge 18 og uge 19), fra den 27. april til og med den 10. maj. Hotlinen er åben hver dag kl. 12-16.

Se hotline HER

Download pressemeddelelse

Vi bestræber os på at have 10 terapeuter på dagligt, både i hverdage og weekender. Som du kan se, er der stadig pladser. Hvis du har lyst og tid til at have en vagt, så skriv til kontakt@dpfo.dk

I bliver sat på i den rækkefølge, I skriver til os. Vi kan sikkert ikke give alle en vagt.

Spørgeskemaundersøgelse

Alle terapeuter, der har haft en vagt eller flere på hotlinen, modtager et link på mail til en spørgeskemaundersøgelse. Vi håber, at I alle vil deltage i undersøgelsen, som er anonym. På den måde får vi den bedste evaluering af indsatsen. Tusind tak på forhånd. Resultaterne vil blive formidlet til alle medlemmer.