Hilsen fra formanden

Generalforsamling 5. september

Vi kan af gode grunde ikke vide, hvordan verden ser ud til efteråret. Mon dog ikke landet er blevet åbnet så meget op, at vi med hensigtsmæssig adfærd kan gennemføre vores generalforsamling.

Jeg glæder mig rigtig meget til at mødes med så mange af jer som muligt, og til for alvor at få præsenteret professionsidentiteten, få valg til bestyrelsen og etikudvalg mv. på plads.

I det hele tage være sammen med jer om alt det, der sker i vores forening i øjeblikket.

Som I kan se af årsberetningen har 2019 været et ganske aktivt år og en aktivitet, vi forsøger at fastholde, selv om Corona-krisen har give os en del udfordringer.

Da generalforsamlingen blev udsat har nogle af de bestyrelsesmedlemmer, der var på valg, og ikke ønskede genvalg, trukket sig fra bestyrelsesarbejdet. Helt forståeligt, da man jo havde indstillet sig på at træde ud allerede i starten af marts. Det betyder, at vi har sagt farvel til Henrik Ølgaard, Ann Bangsbo og Lone Carmel. Det har på grund af Coronaen ikke været muligt at mødes fysisk og tage passende afsked, men alle tre har fået tilsendt en buket blomster og en tak for deres indsats.

Også Marian Bridget Connelly er udtrådt af bestyrelsen som repræsentant for Forum. Også en stor tak til Marian.

Forum nåede at holde møde og valg inden krisen. Som afløser for Marion er Gitte Krohn indtrådt i bestyrelsen som en af Forums repræsentanter. Velkommen til Gitte.

Jeg glæder mig til efter generalforsamlingen også at kunne byde de nye bestyrelsesmedlemmer velkommen.

Sæt et stort kryds i kalenderen ved. 5. september – vi ses!

Mange hilsner, Pia Clementsen, formand