Den nye bestyrelse har afholdt deres første møder og er blevet konstitueret

Dansk Psykoterapeutforenings nye bestyrelse er allerede trukket i arbejdstøjet. Den 21.-22. september var bestyrelsen på bestyrelsesseminar i Hvalsø, hvor den skulle konstituere sig.

På dagsordenen til mødet var blandt andet introduktion til foreningen for alle de nye medlemmer, økonomi, budget og planer for 2020/2021 og ikke mindst det kommende bestyrelsessamarbejde, der omhandler strategi, politisk arbejde, opgaver, udvalg mm. For at klæde den nye bestyrelse på så godt som muligt til det kommende samarbejde, deltog alle også i workshop om, hvad der motiverer og kendetegner et godt bestyrelsesarbejde.

Deltagere fra bestyrelsen: Pia Clementsen, Kresten Kay, Maja Nissen, Lise Kramer Schmidt, Mette Sina, Anja De Thurah, Nanja Sindballe og Karen Dons Blædel.

Valg af næstformand

• Lise Kramer Schmidt blev valgt til ny næstformand

Valg/udpegning af bestyrelsesmedlemmer til udvalgsposter

• Kursusudvalg: Pia Clementsen, Lise Kramer Schmidt og Karen Dons Blædel
  • Uddannelsesudvalg: Mette Sina

Valg/udpegning af bestyrelsesmedlemmer til særlige strategiske opgaver

• Udviklingsarbejde omkring optagelse: Maja Nissen
  • Det internationale arbejde, EAP: Mette Sina, Nanja Sindballe og Karen Dons Blædel.

Referat

• Læs referat af bestyrelsesmødet under ”Bestyrelsen” ved at logge ind på Medlemsområdet.

Om bestyrelsen
Udover nuværende bestyrelse bestående af formand Pia Clementsen, Kresten Kay, Maja Nissen og Hanne Bloch er følgende nye ved generalforsamlingen den 5. september valgt ind i bestyrelsen: Lise Kramer Schmidt, Mette Sina, Anja de Thurah, Nanja Liv Sindballe, Steen Degn og som suppleanter: Martin Schepelern og Karen Dons Blædel.

Billeder fra bestyrelsesseminaret, hvor også sekretariatet deltog delvist de to dage: