Bliv medlem

Her kan du ansøge om medlemskab i Dansk Psykoterapeutforening. Din ansøgning behandles af foreningens optagelsesudvalg. Der en behandlingstid på 3 måneder.

Inden du begynder ansøgningsprocessen kan det være en god ide, at du læser om vores optagelseskriterier og de tre optagelsestyper.

Du søger ved at udfylde nedstående ansøgningsblanket med en række basale oplysninger, som vi skal bruge for, at du kan komme videre i ansøgningsprocessen.

Nederst på ansøgningsblanketten skal du vælge efter hvilken af de tre optagelsestyper, du søger om optagelse. Når du har markeret den valgte optagelsestype, åbnes endnu en blanket med en beskrivelse af pågældende optagelsestype og krav til dokumentation. Det er vigtigt, at du uploader dokumentation på alle dine uddannelser, kurser, din erhvervserfaring mv.

Bemærk venligst: Når du har indsendt din ansøgning, sender systemet dig automatisk en kvittering på e-mail som et bevis for, at den er modtaget. Modtager du ikke denne mail, er din ansøgning ikke gået igennem.