Styrk din forretning og tiltræk flere klienter

Dato

Hvor

MBK, Pilestræde 61, 1112 København K

19 Pladser ledige

v/ Maja Lykke, coach og erhvervsmentor

Vil du tiltrække flere klienter og skabe større omsætning – blot ved at være dig? På dette 2-dagskursus lærer du netop det! Du vil opleve, at mennesker du møder på din vej, vil blive draget af dig, fordi du står stærkt, sikkert og tydeligt frem. Lige der – sælger du, fordi du er dig!

Både købs -og salgsprocessen ser anderledes ud i 2020, end vi tidligere før har set. Aggressivt push-salg skaber stigende modstand hos kunderne, imens værdi- og relationsbaseret salg skaber tillid og tryghed hos kunderne.

Det betyder, at du skal vise dine potentielle klienter, hvem du er og hvad du står for, uden at lade dig begrænse af gamle overbevisninger. Du skal turde skille dig ud og vælge klienter til og fra. Du skal kommunikere præcist, hvad dine potentielle klienter får ved lige netop at vælge dig – uanset om du primært finder dine klienter på sociale medier, i dit netværk eller i andre sammenhænge. Det betyder også, at du skal være helt skarp på, hvilket udbytte klienterne får ved at gå i terapi hos dig.

Undersøgelser viser, at hele 92 % af beslutningen om, hvorvidt klienterne vælger dig eller en anden terapeut, afhænger af dig og det, du sender ud i verden! Derfor er det vigtigt at starte lige netop hos dig selv.

Der findes millioner af teorier, salgsteknikker og redskaber, men faktum er, at det største parameter for succes er dig. Din karisma og din tro på, at du har noget helt unikt at byde på.

På kurset lærer du:

• At styrke dit mindset omkring dig selv og dine salgsevner, så du kan transformere din virksomhed.
  • Hvordan du skiller dig ud og kommunikere præcist om dig selv og din virksomhed, så du skaber tryghed og tillid hos potentielle klienter
  • At skabe varige forandringer i dit arbejde med at tiltrække flere klienter, som vil have værdifuld indflydelse på dig selv og din virksomhed

Kurset vil foregå som en blanding af oplæg og øvelser

Om underviseren

Maja Lykke har arbejdet med salg i 25 år. Størstedelen af tiden i store danske medievirksomheder som Berlingske, Mediaplanet, Dagens Medicin og Egmont. Hun er i dag selvstændig coach for både privatpersoner og erhvervskunder. Hun er uddannet coach hos Mindjuice Academy og bliver færdiguddannet psykoterapeut i juni 2020 hos Københavns Gestalt Institut.

TID

Onsdag d. 28. oktober og torsdag den 29. oktober 2020 kl. 9.00-16.30

STED

MBK
Pilestræde 61

PRIS

Medlemmer: 2.400 kr.

Studiemedlemmer: 2.160 kr.

Ikke-medlemmer: 4.000 kr.

TILMELDING

Tilmelding senest 1. oktober 2020.

Tilmeld dig ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Max deltagerantal: 20

Arrangementsnummer: 4029

AFBUD

• Du skal være opmærksom på, at du ifølge købeloven har 14 dage til at fortryde din tilmelding til et kursus. Efter 14 dage er din tilmelding bindende, og du hæfter for den fulde kursuspris.
  • Bliver du forhindret i at deltage, skal du melde afbud til Dansk Psykoterapeutforening før den i programmet angivne tilmeldingsfrist. Så returnerer vi kursusprisen fratrukket kr. 450,- til dækning af administration.
  • Ved afbud efter datoen for tilmeldingsfristen er der ingen tilbagebetaling.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før kursusstart.

YDERLIGERE OPLYSNINGER

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007