Selvindsigt, nærvær og relationer

v/ Flemming Christensen

Plads ledig

v/ Flemming Christensen, førende ekspert inden for Enneagrammet

Det udbytterige møde mellem mennesker kræver et højt niveau af selvindsigt, autentisk nærvær samt en god relation til sig selv og dem, man er sammen med.

Men hvordan træner man egentlig sin selvindsigt, så den bliver brugbar og praktisk anvendelig, hvordan slår man sit nærvær til netop på den måde, der måtte være brug for, og hvordan skaber man en relation med sig selv og andre mennesker, der netop kan favne udvikling, transformation samt den dybere forståelse?

På dette fyraftensmøde vil du få en dybere fornemmelse af 9 forskellige menneskelige strategier for at træne selvindsigt, nærvær og relationer, og du får en eksistentiel tilgang til det at modnes og udfoldes som menneske.

Du vil gå hjem med stor indsigt og mindre praktiske værktøjer, som du vil kunne koble sammen med og integrere i dit arbejde med dig selv og andre mennesker. Du vil ligeledes blive introduceret for en dynamisk model over menneskelige kvaliteter, der hjælpe dig med at opdage udviklingspotentialer og faldgruber hos dig selv og andre.

Om underviseren

Flemming Christensen er blandt de førende eksperter i verden inden for Enneagrammet, der bl.a. beskriver, hvordan ledere udvikler sig til originale og autentiske ledere, samt hvordan teams bliver robuste og solide enheder, der kan modstå forandringer og pres.

TID

9. marts 2021, kl. 17.00 – 19.00

STED

Online på ZOOM

PRIS:

150 kr.

Du betaler med betalingskort eller MobilePay online ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser.

TILMELDING

Tilmeld ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Det er muligt at deltage uden tilmelding, hvis der er plads.

Arrangementsnummer: 4156

AFBUD

• Når du tilmelder dig et fyraftensmøde, skal du være opmærksom på, at din tilmelding er bindende og du hæfter for den fulde betaling. Ved afbud til fyraftensmøde er der ingen tilbagebetaling.
  • Aflyses fyraftensmødet/foredraget, tilbagebetales eller overflyttes din betaling til et andet arrangement.
  • Bemærk, at du ved visse fyraftensmøder kan blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller for sen afmeldelse. Dette vil i så fald fremgå under ”Afbud” på info-siden om det pågældende fyraftensmøde.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før fyraftensmødets start.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007