Sandplay med et tvist af kunstterapi

Dato

Hvor

VENTELISTE

Plads ledig

Pris *

v/ Lis Brødsted, sand-, drømme- og kunstterapeut

Bliv klogere på Sandplay – en metode, der kan hjælpe din klient med at styrke sin integritet, sit selvværd og sine ressourcer.

Kurset er for alle slags psykoterapeuter.

Vi skal arbejde med

–          Sandplay gennem de første 7 leveår

–          Det gode og det onde

–          Symbol og symbolisering

–          Mødet med det ubevidste

–          Opbygning af sandplaysamling

Sandplay er baseret på udviklingspsykologien, den pædagogiske og terapeutiske relation og hviler på C. G. Jungs teori om menneskets selvhealende kræfter.

Metoden hjælper til at fremhæve og tydeliggøre den indre symbolske verden, hvor kreative kræfter kan frigøres til personlig udvikling og frigørelse af traumer. Sandplay er et særligt kontakt-rum, der giver mulighed for ny læring og egner sig til en bred vifte af tidstypiske, følelsesmæssige belastninger, både til voksne og til børn fra 4-årsalderen.

Om underviseren

Lis Brødsted er uddannet ved Midjysk Center for Sandplay og Psykoterapi i Ry, er kunstterapeut og har to års uddannelse med drømmeterapi.

TID

Fredag den 23. november til søndag den 25. november kl. 9.00-16.00

Lørdag den 26. januar til søndag den 27. januar kl. 9.00-16.00

STED

Andebøllevej 308, 5492 Vissenbjerg

PRIS

Medlemmer kr. 3.200, ikke-medlemmer kr. 3.600, studie-medlemmer kr. 2.800.

Det er muligt at bestille frokost á 80 kroner pr. dag – det skal ske samtidig med tilmelding til kurset ved at sende en mail til kontakt@dpfo.dk. Afregning for mad foregår til underviseren på kurset.

Bed and Breakfast Gammelgaard kan anbefales

Efter tilmelding sendes en faktura på mail. Betaling skal ske inden kursusstart.

TILMELDING

Tilmelding senest 1. november 2018.

Tilmeld dig ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Arrangementsnummer: 4213

AFBUD

Du skal være opmærksom på, at du ifølge købeloven har 14 dage til at fortryde din tilmelding til et kursus. Efter 14 dage er din tilmelding bindende, og du har derfor ikke mulighed for at fortryde din tilmelding, men hæfter for betaling af den fulde kursuspris. Vi har dog forståelse for, at du kan blive forhindret. Vi vil derfor ved framelding inden sidste tilmeldingsfrist returnere kursusprisen fratrukket kr. 450,- til dækning af administration. Herefter ingen tilbagebetaling.

YDERLIGERE OPLYSNINGER

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007