Online-velkomstmøde for nye medlemmer 2. marts

Online på ZOOM

Værter

Pia Clementsen og Lise Kramer Schmidt

Dette kursus / fyraftensmøde er desværre overtegnet, men du har mulighed for at komme på venteliste ved at sende en mail til kontakt@dpfo.dk

Beskrivelse

v/ formand Pia Clementsen og næstformand Lise Kramer Schmidt, Dansk Psykoterapeutforening

Hvad omfatter mit medlemskab af Dansk Psykoterapeutforening egentlig? Hvad står foreningen for, og hvilke initiativer er i gang? Det og meget andet kan nye medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening nu blive klogere på til online-videomøder med formand Pia Clementsen og næstformand Lise Kramer Schmidt.

Oprindeligt var planen, at formanden og næstformanden skulle have været på ”Danmarkstur” til foråret for at møde medlemmerne af Dansk Psykoterapeutforening. Grundet Covid-19 bliver det i stedet til online-velkomstmøder med 10 medlemmer ad gangen. I første omgang rettes initiativet mod nye medlemmer af foreningen.

Til velkomstmøderne vil formanden og næstformanden fortælle om foreningens tilbud og aktiviteter. Der vil også være fokus på bl.a. netværksarbejde, det politiske arbejde, etik samt en status på arbejdet med at få en beskyttelse af titlen ’psykoterapeut MPF’. Endelig vil der være fælles dialog om ønsker og forventninger til foreningen.

Nye medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening vil fra marts måned blive inviteret til onlinemøderne pr. mail. Møderne foregår via Zoom, og der kan være 10 medlemmer ad gangen. Tilmeldingen er først til mølle. Såfremt der er plads på møderne, vil der blive åbnet for, at alle medlemmer kan deltage.

De første tre onlinemøder finder sted:

2. marts kl. 16 – 18
9. marts kl. 14 – 16
16. marts kl. 16 – 18

Pia Clementsen, formand                Lise Kramer Schmidt, næstformand

TID

2. marts 2021 kl. 16 – 18

STED

Online på ZOOM

Link sendes ud til alle deltagere én dag før

PRIS:

TILMELDING

Tilmeld ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007