Kursus i familieopstilling

v/ Liv Danyo Thommesen

19 Pladser ledige

v/ Liv Danyo Thommesen, psykoterapeut MPF

Familieopstilling er en praktisk og håndgribelig metode, som let kan bruges i terapeutisk arbejde med klienter, par og familier.

På dette kursus, som strækker sig over 2 dage, har du mulighed for at få fyldt op i din værktøjskasse. Kurset er praksisorienteret og med helt konkrete og brugbare redskaber, som du umiddelbart kan omsætte i dit arbejde med klienter.

På kursets første dag kommer vi ind på den teoretiske baggrund, som metoden hviler på. Alle deltagere vil desuden få en personlig oplevelse af, hvordan metoden virker på egen krop. Herefter fordyber vi os i den kreative proces, interventioner og praktiske tilgang, som kendetegner Familieopstilling.

På kursets anden dag går vi på opdagelse i, hvordan man kan bruge Familieopstilling i arbejdet med særlige temaer som angst, selvværd, skam, afhængighed, m.m. Der er desuden mulighed for at få inspiration og sparring i forhold til, hvordan Familieopstilling kan bruges til særlige klientgrupper og problemstillinger.

Om underviseren

Liv Danyo Thommesen er psykoterapeut MPF. Hun har videreuddannet sig inden for familieopstilling, procesorienteret psykologi, krops, chok- og traumeforløsende terapi, Imago par- og relationsterapi, kybernetisk psykologi og systemisk supervision og konsultation.

Liv holder kurser, temaaftner og uddannelsesforløb.

TID:

Onsdag d. 13. oktober 2021 kl. 10.00- 16.00

Torsdag d. 14. oktober 2021 kl. 9.00-15.00

STED:

Trekanten, Sebbersundvej 2a, 9220 Aalborg Ø

PRIS:

Medlemmer kr. 2.400, ikke-medlemmer kr. 4.000, studie-medlemmer kr. 2.160. Prisen inkluderer morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe/te.

Du kan betale med betalingskort eller Mobilepay ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser på vores hjemmeside https://psykoterapeutforeningen.dk/vilkaar-og-betingelser/

TILMELDING:

Tilmelding senest 15. september 2021

Tilmeld dig ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Arrangementsnummer: 4318

AFBUD:

• Du skal være opmærksom på, at du ifølge købeloven har 14 dage til at fortryde din tilmelding til et kursus. Efter 14 dage er din tilmelding bindende, og du hæfter for den fulde kursuspris.
  • Bliver du forhindret i at deltage, skal du melde afbud til Dansk Psykoterapeutforening før den i programmet angivne tilmeldingsfrist. Så returnerer vi kursusprisen fratrukket kr. 450,- til dækning af administration.
  • Ved afbud efter datoen for tilmeldingsfristen er der ingen tilbagebetaling.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før kursusstart.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007