En dags workshop: Selv omsorg og self-compassion

Dato

17. marts 2021

Hvor

Knudhule Badehotel, Randersvej 88-90, 8680 Ry

Underviser

Vigy Fuglsang

Plads ledig

v/ Vigy Fuglsang, psykoterapeut og parterapeut

En workshop om at drage omsorg for sig selv som behandler og terapeut.

Vi vil i løbet af dagen gennem oplæg, diskussion, øvelser og udveksling af erfaringer, indkredse nogle af de centrale temaer og emner, vi som terapeuter og behandlere, må forholde os til for at bevare en sund balance i vores professionelle virke og private liv.

En sund balance i.f.t. at være dér for mennesker, som ofte er meget udsatte og at kunne være der for os selv før, under og efter arbejdsdagen i vores praksis.

Vi vil bl.a. tale om meditation/mindfulness, betydningen af sociale relationer, kollegiale fællesskaber og hvordan vi tilgodeser vores egne behov som terapeut og menneske.

Om underviseren

Vigy Fuglsang har siden 1995 arbejdet med mennesker i mange forskellige sammenhænge og er privat praktiserende psykoterapeut og parterapeut i Aarhus.

Han har bl.a. uddannet sig inden for det neuro affektive terapi felt med NAP/Neuro Affektiv Personlighedsudvikling (Susan Hart & Marianne Bentzen), NARM/Neuro Affektive Relations Model (Laurence Heller og NARM.dk), Somatic Experiencing (Peter Levin og raumeheling.dk.) og uddannet i EFT/Emotionelt Fokuseret Terapi-Par terapi (Susan Johnson og Jette Simon)

TID:

Onsdag den 17. marts 2021 kl. 9.00-17.30. Morgenmad kl. 8.00

STED:

Knudhule Badehotel, Randersvej 88-90, 8680 Ry

PRIS:

Medlemmer kr. 1.200, ikke-medlemmer kr. 2.000, studie-medlemmer kr. 1.080. Prisen inkluderer morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe/te.

Du kan betale med betalingskort ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser på vores hjemmeside https://psykoterapeutforeningen.dk/vilkaar-og-betingelser/

TILMELDING:

Tilmelding senest 14. februar 2021.

Tilmeld dig ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Arrangementsnummer: 4433

Min. 25 deltagere og max 30

AFBUD:

Du skal være opmærksom på, at du ifølge købeloven har 14 dage til at fortryde din tilmelding til et kursus. Efter 14 dage er din tilmelding bindende, og du hæfter for den fulde kursuspris.

Bliver du forhindret i at deltage, skal du melde afbud til Dansk Psykoterapeutforening før den i programmet angivne tilmeldingsfrist. Så returnerer vi kursusprisen fratrukket kr. 450,- til dækning af administration.

Ved afbud efter datoen for tilmeldingsfristen er der ingen tilbagebetaling.

Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før kursusstart.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007