UDSKUDT: Drømmenes tegn

Billund Centret, Hans Jensensvej 6, 7190 Billund

6 Pladser ledige

v/ Kirstine Ørts Thingstrup, psykoterapeut MPF

Er du nysgerrig på, hvordan du kan bruge dine klienters drømme i terapien? Findes der kreative metoder til som terapeut at være katalysator for, at klienten får adgang til sin ubevidste intelligens?

Kom til fyraftensmøde og hør om, hvad drømme kan i terapien og få indblik i teorien bag denne.

Kirstine vil fortælle om, hvordan arbejdet med drømme kan introduceres i terapien og gøres til en fælles kilde til information og ressourcer, hvor hverken klient eller terapeut skal præstere, men være åbne og nysgerrige.

Du får også mulighed for i fælles forum at få en lille prøve på, hvordan du selv får adgang til dine drømme og kunne finde støtte i dem.

Om underviseren

Kirstine Ørts

Kirstine Ørts Thingstrup er uddannet i kybernetisk psykologi og integreret psykoterapi på Vedfelt Instituttet i Hillerød hos Lene og Ole Vedfelt. Ole Vedfelt er internationalt anerkendt for både at forske i og skrive bøger om drømme, forstået som en bevidsthedstilstand, der har adgang til den ubevidste intelligens.

Kirstine Ørts Thingstrup arbejder fuld tid som psykoterapeut i Vestjylland.

TID

Onsdag d. 18. marts 2020 kl. 17.00 – 19.00

STED

Billundscenteret, Hans Jensensvej 6, 7190 Billund

PRIS

Kr. 150,-

Du betaler med betalingskort eller MobilePay online ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser.

TILMELDING

Tilmeld ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Det er muligt at deltage uden tilmelding, hvis der er plads.

Arrangementsnummer: 4511

AFBUD

• Når du tilmelder dig et fyraftensmøde, skal du være opmærksom på, at din tilmelding er bindende og du hæfter for den fulde betaling. Ved afbud til fyraftensmøde er der ingen tilbagebetaling.
  • Aflyses fyraftensmødet/foredraget, tilbagebetales eller overflyttes din betaling til et andet arrangement.
  • Bemærk, at du ved visse fyraftensmøder kan blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller for sen afmeldelse. Dette vil i så fald fremgå under ”Afbud” på info-siden om det pågældende fyraftensmøde.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før fyraftensmødets start.

YDERLIGERE OPLYSNINGER

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk eller tlf. 7027 7007