Den polyvagale teori ”oversat til terapeutverdenen”

Dato

Hvor

Trekanten, Sebbersundvej 2a, 9220 Aalborg Ø

Underviser

v/ Hanne Anaia Tempeldal

24 Pladser ledige

v/ Hanne Anaia Tempeldal, psykoterapeut og psykomotorisk terapeut

Kom og vær med til en intens og spændende dag, hvor vi fordyber os i den polyvagale teori af Stephen Porges, kyndigt og nænsomt ”oversat til terapeut verden” af behandleren Deb Dana. Den polyvagale teori er en dybt relevant ”brik” i det store puslespil, både i relation med klienter og i den indre relation til os selv.

Du får mulighed for at få opdateret din viden om det autonome nervesystem, så du teoretisk er klædt på i forhold til dine klienter. Du får også en masse praktisk kropslig erfaring til dig og din krop. Det er en dag, hvor krop, åndedræt, følelser og tanker gerne skal i bevægelse – så tag bløde bukser på og en håndfuld mod til hvis du bliver inviteret ud af din komfortzone.

Om underviseren

Hanne Anaia Tempeldal er uddannet psykoterapeut fra Tobiasskolen i 2014 og psykomotorisk terapeut/afspændingspædagog i 2003, og er selvstændig med firmaet www.turtlespeed.dk som holder til i Randers.

TID

Tirsdag, den 6. september 2022 kl. 10.00-16.30.

STED

Trekanten, Sebbersundvej 2A, 9220 Aalborg Ø

PRIS

Medlemmer kr. 1.200

Studiemedlemmer kr. 1.080

Ikke-medlemmer kr. 2.000

Prisen inkluderer let morgenmad fra kl. 9.30, en sandwich til frokost og eftermiddagskaffe/te.

Du betaler med betalingskort ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser.

TILMELDING

Tilmelding senest 9. august 2022.

Tilmeld dig ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Arrangementsnummer: 4326

AFBUD

• Du skal være opmærksom på, at du ifølge købeloven har 14 dage til at fortryde din tilmelding til et kursus. Efter 14 dage er din tilmelding bindende, og du hæfter for den fulde kursuspris.
  • Bliver du forhindret i at deltage, skal du melde afbud til Dansk Psykoterapeutforening før den i programmet angivne tilmeldingsfrist. Så returnerer vi kursusprisen fratrukket kr. 450,- til dækning af administration.
  • Ved afbud efter datoen for tilmeldingsfristen er der ingen tilbagebetaling.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før kursusstart.

YDERLIGERE OPLYSNINGER

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk tlf. 7027 7007