Børn og sorg

150,- kr

25 Pladser ledige

v/ Lis Nielsen, familieterapeut MPF

Mange børn og unge oplever stadig “En mur af tavshed”, når deres hverdag bliver forvandlet fra normalitet til kaos pga. livstruende sygdom eller død i den nærmeste familie.

Med udgangspunkt i sine praksiserfaringer fra Teenagegruppen, en samtalegruppe for børn og unge, der har mistet en forælder eller en bror/søster, vil Lis Nielsen bl.a. komme med sine bud på, hvordan vi kan møde et barn/en ung i sorg. Samt hvad de unge påpeger har været hjælpsomt, når de har skullet lære at leve med deres nye livsvilkår.

Teenagegruppen har eksisteret i Løgstør i 18 år.

Om underviseren

Lis Nielsen er oprindelig sygeplejerske, uddannet familieterapeut fra Kempler-instituttet i 2003, og været privatpraktiserende siden 2004. Hun har taget efteruddannelsen “Tab og traumer – komplicerede livsforandringer” hos psykoterapeut MPF Marianne Davidsen-Nielsen og Cand.psych. Solvej Sangild

TID:

Torsdag d. 10. september 2020 kl. 17.00 – 20.00

STED:

Trekanten, Sebbersundvej 2a, 9220 Aalborg Ø

PRIS:

Kr. 150,-

Du kan betale med betalingskort eller Mobilepay ved tilmelding. Se yderligere vilkår og betingelser.

TILMELDING:

Tilmeld ved at trykke “Tilmeld dig her” øverst på siden og udfyld formularen.

Det er muligt at deltage uden tilmelding, hvis der er plads.

Arrangementsnummer: 4317

AFBUD:

• Når du tilmelder dig et fyraftensmøde, skal du være opmærksom på, at din tilmelding er bindende og du hæfter for den fulde betaling. Ved afbud til fyraftensmøde er der ingen tilbagebetaling.
  • Aflyses fyraftensmødet/foredraget, tilbagebetales eller overflyttes din betaling til et andet arrangement.
  • Bemærk, at du ved visse fyraftensmøder kan blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller for sen afmeldelse. Dette vil i så fald fremgå under ”Afbud” på info-siden om det pågældende fyraftensmøde.
  • Din plads kan overføres til en anden deltager uden omkostninger, såfremt du melder det til Dansk Psykoterapeutforening senest 7 dage før fyraftensmødets start.

YDERLIGERE OPLSYNINGER:

Dansk Psykoterapeutforening: kontakt@dpfo.dk eller tlf. 7027 7007