Workshop og netværk: Hvordan kan vi styrke indsatsen i psykiatrien?

Som optakt til selve generalforsamlingen vil vi invitere alle medlemmer til at bidrage til den kommende 10-års plan for psykiatrien.

Psykoterapeuter har i mange år spillet en vigtig rolle, når det gælder behandling og forebyggelse af psykiske lidelser. Som faggruppe har vi derfor masser af viden om, hvordan psykiatriindsatsen kan styrkes til gavn for patienterne. Vi vil vise værdien og vigtigheden af psykoterapeuters kompetencer ved at give konkrete og løsningsorienterede anbefalinger til Sundhedsmyndighedernes kommende 10-års plan for psykiatrien.

Vi har brug for alle medlemmers bidrag og input, så det er ikke vigtigt, at du har arbejdet i psykiatrien. Erfaring fra egen praksis og andre ansættelser vil også kunne sættes i spil.

Formiddagen inden generalforsamlingen kommer til at bestå af fælles oplæg og en række parallelle workshops, hvor udvalgte oplægsholdere vil præsentere og nuancere debatten om udfordringerne i psykiatrien. Der vil således være rig mulighed for at vidensdele, netværke og udveksle erfaringer på tværs af uddannelsesbaggrund og beskæftigelse.

Hvor og hvornår?

Lørdag den 18. september 2021
Kl.10 – 12.30 (før GF)
IDA Konferencecenter

Kender du en god oplægsholder?

Skriv gerne til kontakt@dpfo.dk, hvis du kender en god oplægsholder med erfaring fra / med psykiatrien, som vil have lyst til at dele ud af sin viden på workshoppen

Generalforsamling 2021