Kenneth Hamann

Lyngby-Taarbæk

Beskæftigelse:

Psykoterapeut og Senior Tekstforfatter

Psykoterapeutisk uddannelsessted og psykoterapeutisk retning:

Gestalt Psykoterapeut uddannet hos Københavns Gestalt Institut

Grunduddannelse navn og sted:

Cand.Scient.Soc. i Public Relations, Roskilde Universitetscenter

Jeg stiller op til bestyrelsen fordi:

Det er min opfattelse, at Dansk Psykoterapeutforening – og ikke mindst foreningens medlemmer – oplever en alt for stor mangel på synlighed i markedet og et alt for lavt kvalificeret kendskab. Det kommer gør sig bl.a. gældende hos landets borgere generelt, men ses også mere specifikt i dansk erhvervsliv, i kommunerne, på landets mange behandlingscentre og i det politiske miljø på Christiansborg. Foreningen har gennem de seneste år udarbejdet en opdateret strategi, der skal tage hånd om noget af dette. Nu er tiden kommet til at forvandle strategien fra ord og tanker til konkret virkelighed – bl.a. i form af effektiv, håndgribelig kommunikation og effektfulde kampagneaktiviteter.

Derfor skal du stemme på mig:

Udover at være Psykoterapeut MPF har jeg gennem ca. 25 år arbejdet med at udvikle reklame og kommunikation på flere af verdens største, internationale reklamebureauer og reklamebureaukæder. Her har jeg været kommunikationsrådgiver og kreativt kampagneansvarlig for utallige brands og organisationer, når der skulle lanceres nye produkter, erobres nye markeder og budskabet skulle nå klart og effektivt igennem til målgruppen. Og de kompetencer jeg har oparbejdet her, ønsker jeg at bringe i spil i forbindelse med den strategi for synliggørelse af professionen, som foreningen pt. har ambitioner om at eksekvere på. Til fordel for vores fag, for medlemmerne af Dansk Psykoterapeutforening og ikke mindst til fordel for de mange, mange mennesker, der kan få glæde af vores faglige ekspertise.

Se alle kandidater