Anja de Thurah

Nyborg

Beskæftigelse:

Emotionsfokuseret psykoterapeut MPF

Psykoterapeutisk uddannelsessted og psykoterapeutisk retning:

EFT instituttet

Grunduddannelse navn og sted:

Pædagog, Dannerseminariet, Jægerspris

Jeg stiller op til bestyrelsen fordi:

Jeg har nu en mulighed for at være med til at gøre en forskel, i lige præcis det, der optager mig allermest. Nemlig mit fag. For jeg vil gerne være med, gøre noget aktivt og engagere mig. Jeg har nikket genkendende til foreningens strategiprogram for 2020/21, og kan stå inde for både vision og mission. Jeg vil sætte baren højt i de konkrete tiltag i strategien for foreningen, og vil arbejde for en årsrapport, hele foreningen kan være stolt af.

Derfor skal du stemme på mig:

Jeg er selvstændig psykoterapeut på deltid. Den anden halvdel af mit arbejdsliv bruger jeg på at arbejde socialpædagogisk på et herberg, med mere end 15 års erfaring med udsattearbejde. Jeg sidder i et lokalt udsatteråd, og jeg laver foreningsarbejde for SF.

Jeg kan bidrage med at skrive kronikker og debatindlæg omkring vores fag, så samfundet  bliver optagede af os. Jeg kan være et talerør til foreningens medlemmer, med et flow af opdateringer om bestyrelsesarbejdet, så man som medlem af foreningen oplever, at man ”er med, hvor det sker.”

Og jeg kan skabe og facilitere dialog, inddragelse og interessefora i foreningen, så vi kan styrke vores foreningsposition sammen.

Se alle kandidater