Pia Clementsen genopstiller som formand

Dansk Psykoterapeutforenings formand, Pia Clementsen, er klar til at tage endnu en valgperiode i formandsstolen. Den udmelding sker i forbindelse med, at der ifølge vedtægterne skal vælges formand på den ordinære generalforsamling, som i år finder sted den 18. september i København.

”Vi har i bestyrelsen gang i en lang række strategiske indsatser, som skal indfri ambitionerne om en øget anerkendelse af vores fag og profession. Det arbejde vil jeg gerne fortsætte med og følge til dørs. Vi står midt i et aktionsforskningsprojekt, hvor vi får niveauvurderet alle de psykoterapeutiske uddannelsessteder, der er godkendt af foreningen. Vi skal også fortsætte vores vigtige arbejde med at danne politiske netværk og partnerskaber, gøre os mere synlige og udvikle nye medlemstiltag til gavn for fællesskabet,” siger formand, Pia Clementsen.

Alle medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening kan stille op til formandsvalget.

Fristen for at stille op som formand er den 18. august, hvis man ønsker at få sit portræt sendt ud til medlemmerne via nyhedsbrev, hjemmeside mm. Kontakt sekretariatet i Dansk Psykoterapeutforening på kontakt@dpfo.dk