EAP’s tidsskrift kan nu læses af alle digitalt

Bestyrelsen i EAP – European Association for Psychotherapy – har besluttet at digitalisere deres tidsskrift International Journal of Psychotherapy. Som en del af medlemskontingentet 2021 sendes hvert nummer af tidsskriftet derfor til Dansk Psykoterapeutforening i PDF-format, og tidsskriftet kan deles og læses frit af alle medlemmer i foreningen.

Det første i PDF-format er tidsskriftet fra i sommers, juli 2020.

International Journal of Psychotherapy Vol. 24, No. 2 (PDF)

Tidligere udkom tidsskriftet i papirform, som blev sendt i ét eksemplar til foreningen. Efterfølgende blev det lagt op på EAP’s hjemmeside og kunne købes i PDF-format over siden. Du kan også købe artikler enkeltvis over hjemmesiden her: http://www.ijp.org.uk/

Fremover bliver det nu muligt for alle at læse tidsskriftet i en PDF. God fornøjelse.

Tidsskriftet fra juli 2020 har bl.a. religion, corona og parterapi som temaer. Se hele indholdet her:

Dansk Psykoterapeutforenings tidsskrift Tidsskrift for Psykoterapi udkommer også både i papirform og digitalt. Læs alle udgivelser digitalt her, sat op i Issuu. Det sidste nye er fra februar 2021 med parforhold og parterapi som tema: