NYT NETVÆRK: Psykoterapeuter MPF med erfaring fra at arbejde med mental sundhed på arbejdspladser søges!

Psykoterapeuter MPF med erfaring fra at arbejde med mental sundhed på arbejdspladser søges!

Dansk Psykoterapeutforening skal deltage i fem åbne arrangementer i forbindelse med Danmarks Mentale Sundhedsdag i uge 40 og 41. Til det søger vi medlemmer, der, udover at deltage ved arrangementerne, har lyst til at være med i et fagligt netværk, hvor vi deler viden og erfaringer, samt formidler det i relevante sammenhænge. Så har du erfaring med at arbejde med mental sundhed på arbejdspladser, hører vi gerne fra dig. Arrangementerne kommer til at foregå i København, Aarhus, Aalborg og Odense.

Kontakt pr. mail: Christina Stjärnqvist, kommunikationsrådgiver i Dansk Psykoterapeutforening: cstj@dpfo.dk

Baggrund: Dansk Psykoterapeutforening er en del af partnerskabet ”Sammen om mental sundhed” – et partnerskab på tværs af sundheds- og beskæftigelsesområdet, der ledes af bl.a. Sundheds- og Ældreministeriet og Komiteen for Sundhedsoplysning. I samarbejde med Velliv Foreningen afholder partnerskabet fem åbne arrangementer i forbindelse med Danmarks Mentale Sundhedsdag 2020.

Læs mere om partnerskabet “Sammen om mental sundhed”

Læs mere om Danmarks Mentale Sundhedsdag