Nu overgår din erhvervsforsikring til Topdanmark

Som medlem af Dansk Psykoterapeutforening er du automatisk dækket af en erhvervsforsikring, som hjælper dig med at holde din virksomhed kørende, hvis uheldet er ude. Fremover skal du kontakte Topdanmark, hvis du får brug for forsikringen.

Fra 1. januar 2020 overtager Topdanmark nemlig alle tilbud om forsikring og pension for medlemmerne af foreningen. Du skal således også kontakte Topdanmark, hvis du ønsker at tegne en fordelagtig pensionsordning eller sundhedsforsikring via Dansk Psykoterapeutforening.

Tidligere var det forsikringsmægleren Kim Keller, der stod for aftalerne, som var tegnet hos hhv. Købsstædernes Forsikring og Mølholm Forsikring. Hvis du allerede har en sundhedsforsikring hos Mølholm, kan du vælge at fortsætte med dette, eller selv vælge at skifte til Topdanmark.

Overflytningen til Topdanmark betyder ikke andet i praksis end, at du som medlem fremover skal kontakte vores faste erhvervsassurandør hos Topdanmark, Kasper Silas, hvis du får brug for din erhvervsforsikring. Du er også velkommen til at kontakte Kasper Silas, hvis du vil vide mere om den pensionsordning, sundhedsforsikring og sygedriftstabsforsikring, som du kan tegne via Topdanmark.

Hvad dækker erhvervsforskringen?

Som medlem af Dansk Psykoterapeutforening er du pr. 1. januar 2020 automatisk dækket af Topdanmarks erhvervsforsikringspakke. Pakken hjælper dig med at holde din virksomhed kørende, hvis uheldet er ude – uanset om tyven har været på besøg eller branden har ødelagt klinikken.

Erhvervsforsikringen dækker:

• Ansvarsforsikring
  • Løsøreforsikring
  • Netbankforsikring
  • IT-udstyrsforsikring

Læs mere om dækningen her

Tilkøb: Sygedriftstabsforsriking

Du kan vælge at udvide erhvervsforsikringen med en sygedriftstabsforsikring. Den er til dig, der er selvstændig erhvervsdrivende og vil sikre din virksomhed mod driftstab pga. ulykke, sygdom eller hvis du går ned med stress. Din virksomhed vil på den måde kunne fortsætte uden store økonomiske tab, hvis du ikke kan arbejde i en længere periode pga. en sygemelding.

Pensionsordning

Dansk Psykoterapeutforening har indgået en aftale med Topdanmark, der giver dig mulighed for at tegne en af de bedste pensionsordninger for selvstændige. Ud over dækning ved kritisk sygdom eller dødsfald giver ordningen mulighed for at sikre en tryg økonomisk alderdom for dig selv, din ægtefælle og eventuelt dine ansatte.

Tilkøb: Sundhedsforsikring

Ønsker du, eller har du allerede, en pensionsordning gennem Topdanmark har du mulighed for at udvide den med en sundhedsforsikring. Hvis du bliver syg eller kommer til skade, er det vigtigt at få hjælp, så du hurtigt kan komme tilbage og passe din virksomhed.

Læs mere om pensionsordningen og sundhedsforsikringen her

Kontakt Topdanmark for mere info:

Kasper Silas