Gratis medlemsarrangement om GDPR og IT-sikkerhed

Skyd det nye år igang med at få helt styr på, hvordan du som psykoterapeut overholder de gældende EU-regler for IT-sikkerhed og opbevaring af persondata.

Dansk Psykoterapeutforening afholder i samarbejde med vores IT-leverandør KIMO Consult et fyraftensmøde for medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening, der fokuserer på både GDPR og IT-sikkerhed.

Det sker:

Aarhus: Torsdag d. 30. januar kl. 17.00 – 20.00
Tilmeld dig her

København: Tirsdag d. 4. februar kl. 17.00 – 20.00
Tilmeld dig her

”Man kan ikke overholde reglerne for GDPR, hvis man ikke samtidig gennemgår sin it-anvendelse og it-sikkerhed” – Lars Ytte, seniorkonsulent og IT-ekspert i KIMO Consult.

Lars Ytte har i mange år arbejdet med IT-sikkerhed og ved, hvad der skal til for, at man sikrer sine egne og sine kunders data.

På fyraftensmødet vil Lars Ytte introducere dig til, hvordan du konkret skal tænke it-sikkerhed i din praksis. Overholdelse af GDPR-reglerne vil blive holdt op mod, hvordan man som privatpraktiserende psykoterapeut skal tænke anvendelse af IT. Der bliver gennemgået konkrete og praktiske eksempler på, hvordan du sikrer din virksomheds data.

Har du spørgsmål til mødets tema, er du velkommen til at skrive til Lars Ytte på e-mail lars@kimo.dk forud for mødet. Spørgsmål og besvarelse kan blive inddraget på fyraftensmødet i anonymiseret form.

På fyraftensmødet vil Lars Ytte fra KIMO Consult desuden gennemgå to IT-sikkerhedspakker, som de tilbyder foreningens medlemmer til en særlig pris.

Der vil blive serveret en sandwich til alle deltagere på fyraftensmødet.

OBS!

Fyraftensmødet er gratis og kun for medlemmer af Dansk Psykoterapeutforening, men der vil være et ”No show fee” på 150 kr. ved udeblivelse eller for sen afmelding. Derfor bliver du bedt om at indtaste kortoplysninger ved tilmelding. Beløbet bliver kun trukket, såfremt du ikke dukker op eller afmelder dig senere end 7 dage før fyraftensmødets start. Bliver du forhindret i at deltage, skal du derfor huske at give foreningen besked.

Om KIMO Consult

KIMO Consult er en full service it-leverandør, der har fokus på foreninger og NGO’er. De har hovedsæde i København, men har kørende service i hele landet.
Læs mere om KIMO her