Velkommen til vores nye sekretariatschef

Nyhed

Mandag d. 2. oktober tiltrådte Karin Mette Thomsen sin stilling som sekretariatschef i Dansk Psykoterapeutforening. Karin Mette Thomsen afløser Lotte Grostøl, der fratrådte stillingen i sommer.

Karin Mette Thomsen kommer fra en stilling som afsnitsleder i Roskilde Kommune, og har tidligere været i DSAM som direktør, og i Lægeforeningen som juridisk chef.

Nu er den nyansatte sekretariatschef klar til at tiltræde i Dansk Psykoterapeutforening, om stillingen siger hun: ”Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet. Vi skal udvikle og styrke foreningen, så vi fortsat har medlemstilgang og er et stærkt talerør for psykoterapeuterne.”

Formand Pia Jeppesen siger om ansættelsen: ”Jeg glæder mig til at arbejde sammen med Karin Mette Thomsen. I Dansk Psykoterapeutforening fokuserer vi på at øge kendskabet til og udbredelsen af psykoterapi, samtidig med at vi arbejder på at højne kvaliteten indenfor psykoterapien. Karin Mette vil med sin solide alsidige baggrund være et stor aktiv for Dansk Psykoterapeutforening.”

Karin Mette Thomsen startede i stilling mandag d. 2. oktober 2017. Hun er uddannet jurist fra Københavns Universitet i 1994, som hun har suppleret med en MPA og diplomfag i organisationspsykologi.