Nye faglige netværk sættes igang

Nyhed

Dansk Psykoterapeutforening vil begynde at etablere faglige netværk for medlemmerne. Det skal både give medlemmer mulighed for faglig sparring, et fællesskab på tværs af arbejdspladser og mulighed for at påvirke foreningens arbejde inden for specifikke fagområder. Samtidig giver det foreningen mere viden om særlige områder og en mulighed for øget dialog og samarbejde.

Tanken er, at sekretariatet sætter netværkene i gang, men at de enkelte netværk med tiden bliver selvkørerende og tager udgangspunkt i egne behov og ønsker til samarbejdet.

Helt konkret starter foreningen op med et netværk på folkeskoleområdet. I første omgang på Sjælland. Foreningen vil derfor invitere medlemmer, som arbejder i eller har erfaring med folkeskoleområdet til et første netværksmøde:

Torsdag den 3. november kl 17.00 – 19.00

Mødet afholdes i sekretariatet på Vandkunsten 3, 1. sal, København K. Formanden for Dansk Psykoterapeutforeningen Pia Jeppesen deltager på opstartsmødet sammen med sekretariatet.

Tilmelding til mødet er nødvendigt. Skriv gerne en mail til kontakt@dpfo.dk, hvis du har lyst til at deltage i mødet.

Sekretariatet vil løbende igangsætte flere netværk og invitere til de første netværksmøder via mail eller nyhedsbrev. Til de første netværksmøder fastlægges rammerne for samarbejdet, planlægningen af kommende møder mv.