Ansøg om medlemskab

Her kan du ansøge om at blive medlem af Dansk Psykoterapeutforening

Vælg det ønskede medlemskab nedenfor. Klik kun på det ene medlemskab du ønsker. Når du har valgt, vil knappen hedde 'fravælg'. Ønsker du i stedet et andet medlemskab, kan du fravælge og klikke på et nyt.

Indtast derefter dine personlige oplysninger og klik på ”Fortsæt”.

For at afslutte ansøgningen skal du herefter logge ind og uploade dokumentation tilknyttet din ansøgning. Først når dine dokumenter er uploadet, vil vi behandle din ansøgning. Dokumenterne gemmes automatisk.

Bemærk, at der kan være en behandlingstid på op til 1 måned.

Studerende: er du studerende, er det en fordel at få underskrevet studiemedlemsblanketten på dit uddannelsessted, inden du ansøger! Du kan finde blanketten og læse mere om studiemedlemskab her.

Er du i tvivl om, hvilken paragraf du skal ansøge under, kan du læse mere om optagelseskriterier her.